Skal du til at tage springet ud i online marketing, søgemaskineoptimering og content marketing? Så er du landet det helt rigtige sted. Formålet med dette blogindlæg er at vise dig vejen til optimering af din brug af blogindlæg både som genre og markedsføringsredskab. 

I indlægget deler jeg min viden og erfaring om genren, blogindlæg, med dig. Er du interesseret i min opskrift på, hvordan du producerer blogindlæg til din virksomhed? 

Jeg har lavet et lille ekstra skriv til dig med min opskrift til at producere blogindlæg. Du får en skabelon til opsætning, strukturering og fremgangsmåde helt gratis. 

Tilføj din overskrift her

Der er mange nye begreber inden for online marketing. Er du helt ny iværksætter, skal du til at sætte dig ind i mange forskellige grene af markedsføring. Du vil møde mange meninger og holdninger til alle disciplinerne, og stor forvirring om deres sammenhæng. Jeg kan ikke love dig, at det hele bliver let bare ved at læse min guide, men jeg kan love dig, at følger du guiden step by step, så får du en overskuelig tilgang til forståelsen og produktionen af dine blogindlæg. 

En ting er dermed tjekket af listen. Du skal selvfølgelig stadig selv gøre arbejdet, men opskriften her har hjulpet mig i min business til at føle mig hjemme i blog-land og det er mit håb, at den også kan hjælpe dig godt på vej. 

God fornøjelse. 

Indsamling af ny viden er en tidsrøver, særligt når du er nystartet selvstændig. Jeg har selv været der for ikke så længe siden. Faktisk kan man godt sige, jeg stadig er der på mange områder. Den digitale marketing strategi for min egen forretning, ConText, er ved at være på plads, men nu er det nye programmer og systemer til produktion, jeg bruger tid på at sætte mig ind i.

Jeg elsker ny viden og kunne gå i skole resten af livet, hvis det var muligt, men det kan stadig hurtigt blive overvældende, når der er for mange projekter i gang på samme tid. Jeg håber, du kan bruge guiden her til at komme i mål med en enkelt del af det store billede.